Flitig

Har varit ute med vovvarna på en lååångpromend. Varit ute i över en timma ungefär o nu är jag helt färdig...i benen framför allt. En dusch på det här o sen skulle jag gärna sätta mig framför en film o bara ta det lugnt, men lär göra någe mer vettigt!!

Om man hade Ronjas energi!! Pigg i morse o ville busa klockan 6, men det kan jag säga att det ville inte matte.... Sen nu när vi gått så har hon sprungit minst dubbelt så långt som jag gått, å då är jag helt slut av att bara promenerat. Nu vill hon leka o busa - ändå!! Trodde hon ville ta det lite lugnt iallafall...om man bara hade den energin =)

Baka lite tror jag på att jag ska göra iallafall. Inte så jobbigt men familjen blir glad. Sen måste jag ner i tvättstugan o ta reda på lite tvätt, men det tar emot! Tänkte jag skulle få bort sånna saker (vardagssaker) som behöver göras så kan vi få helgen "ledig" då vi har lite andra planer än att bara vara hemma =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0