En oplanerad dag

Ja som ett helt vitt papper...inte riktigt som jag tänkt mig dagen då den egentligen skulle varit fullplanerad....menmen =) Ja vad gör man med en dag som är tom?? Jo jag ska iallafall gå ner i tvättstugan en stund, börja städa bort julen o kanske baka lite...Dagen tar nog slut ändå - med något att göra hela tiden...

Nu är jag själv hemma, två mekar motor i Buicken o en lanar...bara vovvarna som gör mig sällskap. Fick mig ett gott skratt i morse när jag blir väckt av "Go morron älskling", varav Ronja flyger upp o blir jätteglad...hon är tydligen husses älskling nu =) Hon vet att när ordet "Go morron" sägs så är det dax att gå upp o hon brukar vara sugen på det på morron - om det inte är för tidigt för hon är en morrontrött tjej..

Menmen får väl sätta lite fart med det som inte är planerat, men som kan få mig att känna mig lite nyttig. Jo har ju lovat maken att boka tid för fogning av toan med...måste komma ihåg det =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0