En ny dag

Har en lång arbetsdag framför mig. Men det går nog bra, min handledare är själv så det är massor att göra - hur kan man få till så man blir själv? Tycker iallafall att man borde vara minst två....vad som helst kan ju dyka upp, eller något kan hända!

Hinner inte hända så mycket mer än denna praktikplats. Slutade klockan 21 igår o börjar klockan 8 idag o slutar inte förrän 17 så som sagt, det hiner inte hända så mycket mer än det...Men snittarbetstiden blir i slutänden 3½ dag så jag borde hinna annat de lediga dagarna...har ju helgen ledig o då ska jag ta det lugnt. Gissar jag kommer vara jättetrött efter dessa tre arbetsdagar i följd, det går i ett med information - blir helt fullmatad!! Men de är snälla o informerar gärna o svarar på frågor så det känns skönt - har ju inte de bästa erfarenheternaav praktikplats...Samt får jag se det som att jag kommer få kunskap om många neurologiska sjukdomar som ADHD o autism - måste vända det till någe positivt =)

Nu måste jag sätta fart,
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
Hontass

Det är ju jätte konstigt! Måste ju va nåt med att det inte uppdaterar det du har gjort!



Hoppas du får ordning på det!

2009-01-22 @ 08:13:20
URL: http://hontass.blogg.se/
Anna

Hoppas du kommer att trivas hos oss... Du kunde inte fått en bättre handledare, Tiina e toppen! =)

2009-01-25 @ 09:14:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0