Eftermiddan

Inte kan jag säga att jag varit så flitig som jag var igår, men lite har blivit uträttat iallafall. Bakat nu på eftermiddan, bland annat en chokladkaka som jag får prova på maken sen då jag inte har nån aning om hur den smakar =)

Ska försöka sätta ihop toamöblerna idag o se hur det ser ut...fast det är en vägg kvar att foga så de ska inte ställas in än. Vi är bara nyfikna... Känns som det inte är sååå långt kvar nu =)

Har sytt ihop några av vovvarnas leksaker så Ronja har sprungit med en groda hela eftermiddan o varit sååå busig. Fast hon kunde faktiskt leka själv mycket - skönt för hon vill, vill, vill hela tiden leka o jagar ofta oss med sina leksaker. Fast är det inte oss hon bråkar med så brukar Dollar vara den som blir utsatt, så det är nån mest hela tiden...Just nu däremot ligger de helt utslagna på golvet, men gissar att bara husse kommer hem så har de ny energi (nån "ny" att leka med). Att de orkar...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0