Det här med praktik...

Ja att det inte bara är enkelt löst...Har dock fått en plats - fast inte mitt drömställe då det är med vuxna o jag ville ha barn eller ungdomar! Nu på morgonen ringde de från ett annat ställe o skulle kolla upp lite om jag kanske kunde var där, kunde de inte gjort det före jul när jag ringde istället? Är hellre på det här andra stället, där det handlar om barn o ungdomar...Jaja nu känns det mer virrigt än tidigare...ett ställe har inte ens hört av sig - mycket märkligt tycker jag. Det är ju bara att svara att de inte vill ha praktikanter, det har många gjort. Jag provade ringa dit flera gånger, utan svar, vilket gjorde att jag mailade...tycker det är märkligt att man inte svarar iallafall..

För övrigt blir det nog en lat dag känns det som...vi har ännu inte kommit igång - trots att jag suttit i telefon i flera timmar redan. Men det här är ju sista dan på lovet...sen blir det praktik för mig å det innebär lååånga dagar o veckor innan det är sommar. Fast å andra sidan så har jag förhoppningsvis blivit en hel del klokare av att arbeta praktiskt oxå, inte bara läsa teoretiskt =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0