Dagen slut å jag likaså

Det har varit en bra dag trots spänningen...ingen rolig spänning utan bara över vad som ska kritiseras osv...Nu är det över o färdigt - iallafall önskar jag det. Har suttit på eftermiddan o kvällen o funderat o ändrat på en del o nu har jag skickat det vidare till de andra i gruppen. Visst behövdes det ändras, men inte så mycket. Det tråkiga var att det blev VÄLDIGT lite positivt sagt om vårt arbete. Ska det sägas något negativt så ska det oxå efterföljas av "så här kan man göra" men ..ja jag upplevde det som lite av den varan. Hur som helst är det över o nu ska vi bara "putsa" på vårt arbete (som handledaren sa).

Maken håller på inne på toan o fogar. Ja det blir väl bara ikväll för imorron vill jag ha hjälp med takbox o så vidare...Förberedelser inför vår resa på onsdag. Jag vill ju komma iväg så snabbt som möjligt på onsdag så då behöver vi fixa under dan. Får se om jag kan få lite hjälp, alla kan ju inte komma hem vid halv fem-fem på kvällen...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0