Billig hund!

Ja nu är jag trött på skiten!! Kommer hem i natt efter att ha umgåtts med kompisar o vad hittar vi? Jo en Dollar som rivit ner i stort sett allt som låg på bänken bredvid micron..ska tilläggas att det ingen mat fanns där - i någon form!! Men vår Dollar han kan han..i jakten på mat har han käkat på täcklocket till micron (lite osäker på vad det heter), påsen med alla gamla batterier å ja allt han hittade som var mjukt nog att gå sänder av att bita i...Ilsken blev jag o nu känner jag att snart har jag fått nog. Det dröjer inte länge förrän han visar Ronja hur man ska göra så har vi två tjuvar hemma. Hon är ju kanon - vi kan ha godis framme o hon tar inte...sen har hon oxå sina svagheter =)

Magarna på dem är bra nu...fast Dollar äter inte sin egen mat ännu....men ris o fisk blir det. Ronja äter en blandning av ris, fisk o sin mat...nu hoppas jag på att de komemr fortsätta så här så vi slipper detta....VÄLDIGT trött på detta krångel är jag!!

Har varit skönt med flera dagar ledigt ihop med maken - tar gärna några fler! Men i morron är det vardag igen...R jobbar o jag ska till skolan. Det går bra bara man kommer in i rutinen, men nu har det varit stor brist på rutiner o jag ska försöka få sonen att vända på dygnet de här sista dagarna på lovet...

På eftermiddan ska vi ut med vovvarna en stund...klarblå himmel men skitkallt, ca 15 grader när vi gick upp (nu är termometern i solen så den litar jag inte på).
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0