Årets första dag!

Jaha det här med rubriker är ju som tidigare sagt inte min starka sida, så nu har det blivit många snarlika!
Men så är det ju - detta är årets första dag 2009..helt otroligt. Tyckte nyss det var nyår 2008 o jag hade massa förhoppningar om kommande året...inte för att året blev dåligt, men inte som jag trodde för ett år sen.

Nyårslöften? Ne har inte lovat något, kan ju inte hålla dem i allafall...man kan alltid bättra sig, motionera mer osv...under hela året, så varför just på nyåret? Vi har fortfarande alldeles för mycket godis efter julen hemma, så lova något som har med vikt eller godis är ju uteslutet...då har jag misslyckats innan dagen är slut =)

Nu är det däremot mitt sista år på universitetet så jag ska satsa denna tid som är kvar...trots alla motgångar som hela tiden dyker upp. Så det är väl mitt "löfte" då...

A har lanat inatt...till 7 i morse. Hur orkar man? De var tre killar där nere o vid halv sju så trodde vi de var osams då de var så högljudda, men de var bara så trötta så det var mest flams o trams =). Nu sover de väl i flera timmar till o jag har suttit med skolarbete....bläää men inget att göra åt. Det måste ju bli färdigt!

Strålande dag med klarblå himmel....å skitkallt, ungefär -10 har det legat på men tror det håller på att bli lite varmare.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0