Underbart väder =)

Kanonväder idag oxå, helt otroligt när det är helg o allt!! Har varit fint nu fredag-lördag-söndag med klarblå himmel o solsken. Känns som det har behövts...att få se solen alltså!!!

Vi har gått en långpromenad med vovvarna o ska ta lite fika nu, sen är det full fart med massa sysslor...bland annat måste jag skriva en del skolarbete. Behöver inte vara färdigt förrän senast fredag, men känns skönt att ha några dar på sig att skriva o ändra o fundera på...

Å så ska jag kanske på innebandy oxå. Eget val så jag är inte tvingad, men det var inget jag tidigare planerat för....får se vad tiden säger för nu måste jag sätta fart innan dan är slut...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0