TRÖTT!!

En intensiv dag med en hel del händelser, inget jag kan delge andra då det hamnar under...just det - SEKRETESS!! Känner nu när jag kom hem att det blev många intryck idag o det ihop med att jag var trött innan gjorde mig helt färdig för att sova på en gång! Undrar när det kan klassas "lämpligt" att lägga sig? Kanske ska försöka vara vaken tills A lagt sig åtminstone....

Annars kommer nog inget att uträttas under kvällen, mer än det som absolut måste göras. Satt A på att diska o R hämta ved, vovvarna är INTE mitt jobb på kvällarna, men lite dammsugning o fixa lite med tvätt bara måste ske så det får jag göra....men sen ska jag ha kväll framför tvn, eller i sängen kanske.

Lat var jag oxå så vi köpte mat i Hallsberg, sallad o kebab, det var ett bra tag sen vi åt sån mat. Ett tag åt vi det ungefär en gång i veckan... Fast nu väntar vovarna på mat - Dollar ligger på kökströskeln för att demonstrera =)

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha med min underbara familj!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0