Trött

Dagen har blivit kväll o nu väntar vi mest på att ena sonen ska bli hämtad, sen är det läggdax. Är så trött!! Haft en trevlig kväll hos våra ex o jag tror det blev bra med det de höll på med...dåligt insatt =P Har två killar som lanar tills imorron har jag lovat, en är det dax att få lite ordning på det här med sömnen innan skolan börjar...

Känns som jag varit nyttig idag då jag packade frysen full av allt bröd. Men konstaterade att frysen behöver frostas av så är det kallt imorron så är det avfrostning som gäller - å vad jag önskar självavfrostning!!

Ronja har fått mat nu. Lite sent, men då vi varit borta så har det inget blivit tidigare o hon kräks när magen blir för tom å det vill jag inte...

Ne lite tända ljus, godis o nån film nu så kan vi ta en mysstund jag o maken....iväntan på att få lägga oss.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0