Svårt att planera

Det är inte så ofta det blir som man tänkt måste jag säga... Maken behövde inte fixa nån bil igår, vad jag vet. Nog för att han kom hem lite senare...men han hade bastat med arbetskamrater. Jo måste ju kännas skönt att unna sig lite....

När vi ätit o så, så var tanken att vi skulle ha myskväll men vi fick besök. Det blev oxå trevligt, men inte som tänkt. Men som sagt, blir det nånsin det?? Men just den här gången blev det ju något positivt o det var en trevlig kväll... Får väl se vad barnen gör ikväll om det kan bli mys då...med eller utan barn =)

Skulle behöva läsa, men hittar ingen motivation till det. Håller på o städar o egentligen skulle jag blivit klar med det igår - men lusten fanns inte där då heller. Har en hel del som ska göras idag oxå, men motivationen...ja det har gömt sig idag!!

Har fått en utmaning av min syster, men på den här datorn finna inga bilder så jag får väl kolla på den andre datorn hur det ser ut. Får se när motivationen kommer att starta upp den andre datorn...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0