Spackla

Håller på med spackling....vilket är bland det tråkigaste som finns - fast slipningen efter är värre =( Hade slarvat med spacklingen så nu när jag målat på det såg det för bedrövligt ut, så bara att rätta till....vill inte men det blir inte klart av sig själv. R håller på inne på toan, vad som ska göras vet jag inte men just nu så dammsuger han.

Skulle vilja hinna duscha o fixa Dollar idag, men får hoppas att tiden är bättre imorron. Maken har ju varit snäll o bjudit hit folk till klockan sex ikväll så lär ju vara klar tills dess... Med både sysslor o mig själv, måste dammsuga o torka golv oxå...bara en massa måsten hela tiden.

Önskar det vore sommar igen....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0