Snön den bara vräker ner =(

Å av den anledningen är jag vaken. Oförståeligt?? Inte alls... De ringde in R för att ploga snö då det kommit så mycket så killarna som har jour (3 st) inte hinner med då det kommit över en decimeter. När vi för en gångs skull sover - ja då ringer telefonen 7.21 istället...Men vad jag undrade när det ringde, trodde det hade hänt nånting med nån....Fast R fick sig att gott skratt att det var åtminstone inte han som väckt mig idag, lite roar mycket ibland =D

Så nu sitter jag här o är klarvaken. Vad gör man klockan 8 en söndagmorron???? Ska lägga mig i sängen o se om det är nån bra film, annars får jag läsa lite, läste nästan halva boken igår =). Annars idag? Ja ni vänner, ingen vet när R kommer hem. Meningen är att vi ska få besök o planera en Helsingforsresa, men som sagt - vet ju inte om maken är hemma då...

Ha en bra söndagsmorron!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0