Snö, snö, snö

Snöat hela natten så det var bara att skotta på morron, som jag tidigare skrivit. Kom in o fick se hur det bara satte igång  o snöa...igen - MASSOR!! Men det gav sig så det behövdes inte skottas igen.

Maken kom hem vid ett-tiden på dan, men trodde han skulle få åka iväg igen framåt kvällen, men i o med att det slagit om till plusgrader o slutat snöa så tror han det är lugnt...tills i morronbitti (JÄTTEtidigt) å vem blir lidande då??? Jo jag förståss!!!! Då jag behöver bilen så är det bara att skjutsa honom om det behövs - kanske fyra imorronbitti. Ja jag hoppas innerligt att det inte blir av...

Har duschat o klippt Dollar, men riktigt färdig är han inte. Vad jag önskar att jag hade en trimmer... Nu håller vi på med Andreas draperi. Lovade det tills han flyttade ner, men han hade lite svårt att bestämma vad han ville ha först o nu har det blivit liggande några veckor....jaja jag är inte känd för att vara snabb!!

Nu är helgen snart slut o det kommer en ny vecka med full fart. Fast har bara två dagars praktik under veckan...sen hela helgen å en dag i skolan =(

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0