Snart kväller...

Dan känns som den redan är slut, ändå är klockan inte ens 4 på eftermiddan. Måste vara för att jag dels gick upp tidigt o sen att det är så mörkt ute...den blå himlen vill jag se - å lite sol!!

Handlat o fixat en del, har ändå hunnit se en film med A, nån komedi. Inte kanske en film som jag kommer att se fler gånger men helt klart sevärd en gång... Nu har han hamnat framför WOW å jag ska försöka städa....BLÄÄ!!

Tänt i kaminen så det blir lite fredagsmys, men tror inte min käre make kommer ha nån nytta av det. Först var det en bil som gällde att fixa med o sen en annan....ja det är tur han jobbar som mekaniker o hålls med skruvande hela dagarna så det bara är att fortsätta efter arbetstid =)

Lite aktivitet nu å inte fastna här!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0