Sitter här...

...å inser att det är full fart de närmaste dagarna då det är praktik fyra dar i rad. Det blir inte så mycket tid till annat o dagarna går jättefort. Behöver sluta lite tidigare på torsdag då R ska prova på att dyka. Han fick ju det i bröllopspresent förra året, men sen har det inte passat utan dragit ut på tiden....men nu ska det bli av - om han inte blir sjuk eller nåt sånt...

Vi försökte planera in vår resa igår så får se om allt passar - det är semestrar som ska beviljas, barnvakter o hundvakter som ska fixas... Men det brukar kunna lösa sig, men det återstår att se...

Frukosten håller på att bli färdig o jag tänkte mig en långpromenad innan jag börjar (kväll) idag. Snöade igårkväll så får se om det behöver skottas, men nu är det minusgrader så borde inte bli mera snö.

Lite planering för veckan i övrigt behöver jag göra så jag får lite uträttat trots att det känns som det är fullt upp =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0