Pigg

Jobbar i kväll, eller ja jag börjar sent i allafall...klockan 12 känns inte som kväll - men håller på tills klockan 21. Känner mig förvånansvärt pigg - än så länge iallfall =). Somnade tidigt igår, trots att jag inte kände mig trött...så kan det bli.

Ska ge mig ut på en långpromenad med vovvarna. Passa på när det inte är stress på morronen, känns skönt sen med när jag kommer hem...fast då får jag säkert lägga mig en stund - så jag är pigg ikväll.

Hållits med tvätten lite, känns som jag inte hinner med nu riktigt...åker 7.30 på morron o är hemma 17.30 o då ska det fixas mat o barn, hundar o make vill umgås....SEN ska allt annat hinnas å jag är egentligen för trött för att hållas. Menmen det är ju så här det är, det tråkiga är skolarbetet som måste kilas in här o var oxå. Det slipper man som "ren" arbetare...

Ne nu är det bara att ge sig ut i mörkret på min långpromenad, har dock inte kollat temperaturen så jag kanske får en chock =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0