Pigg??

Någon är säkert pigg så här dax på dygnet, men inte jag. Gick upp med maken o åt frukost, det tillhör ju inte vanligheterna under veckorna att äta ihop...Men det är segt att gå upp så tidigt, fast jag hinner en del på morronen då =)

Vovvarna har ätit frukost o väntar nu på att få en kissesväng. Men det är ju så kallt...ingen lust att gå ut egentligen. Läste på na.se att det är halt på E20 så jag får åka lite tidigare så jag inte hamnar i diket. Tycker inte om när det är blixthalka...

Fick skjutsa iväg A igårkväll som ringde vid 20-tiden o frågade om han fick lana inatt. Ja jag hade ju redan lovat att han fick åka iväg, eller ta hem någon om det var så, så det var inte så mycket att orda om. Själv satt jag o skrev denna etik, hade hoppats att jag ansett mig färdig så jag hade visat min handledare idag, menmen det var inte det lättaste att skriva om. Måste däremot komma ihåg att antingen skriva av de etiska riktlinjerna eller låna hem en lathund för när jag läser så känns det som att jag ska komma ihåg, men när jag kommer hem o ska knyta ihop det med boken så har jag glömt hur det stod...Minnet!!!

Jaha det är väl bara att sätta igång med dagens alla göromål, de blir ju inte gjorda av sig själva =)
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer
Hontass

Tack så mycket. Läkaren skulle skriva ut någon mot illamåendet så jag hoppas att det hjälper. För nu kommer det mesta upp igen och det är ju inge kul :-)



Men det är ju övergående.

Önskar dig en jätte bra dag.

2009-02-19 @ 09:15:20
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0