Orken slut

Nu är det kväll o strax dax att krypa ner i sängen. Känner mig trött o ur form idag o hoppas att det bara är det här som ligger i kroppen o kör slut på mig mellan varven o inte nåt som tänkt bryta ut. Har inte tid att vara sjuk nu så enkelt är det!!

Har varit ute o övningskört o det gick bra (inte jag alltså). Han har inte kört på cirka två månader, men det märktes ingen skillnad - skönt när det är så!! Jo det borde ju gå mot sitt slut..nån gång inom en snar framtid =)

Har en dag på praktiken imorron, men kan inte säga att denna dag varit så ansträngande. De har kurs på måndageftermiddagarna, om vardagsmakt. Otroligt intressant måste jag säga för mycket av det som det pratas om har jag ingen större kunskap om.

Har mailat min far idag. Jo det händer faktiskt att vi har kontakt..hahaha!! Trots att jag inte tror jag nånsin nämnt honom här så tycker jag vi har en god kontakt nu mera...till skillnad mot hur det varit mellan varven. Jag tycker inte att det handlar om hur ofta man har kontakt, utan om HUR kontakten är för att avgöra om den är bra eller dålig. Vilket gör att jag känner att vi har en bra kontakt =) Han med flickvän ville komma vid min födelsedag - bör väl fira den lite mer seriöst än vanligt då jag blir hela 35 år iår....herrejösses vart har åren tagit vägen?!?!

Nu ska jag ta o kolla vad sonen fixar med, sen ska jag krypa ner i sängen o sova...LÄNGTAR dit!!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0