Ny morron

Tanken var att äta frukost med maken, men jag hörde inte ens att han gick upp o när jag väl märkte det var det för sent...Jaja det kan ju bli nån av de andra dagarna denna vecka då jag ändå inte ska äta frukost med A. Tror inte han blir så glad om jag motar upp honom tidigt på sportlovet =)

Lite piggare idag, men känner mig fortfarande seg o trött...Hoppas inte att det är något som bryter ut, utan bara försvinner snabbt. Vill verkligen inte bli sjuk...

A kommer hem nån gång idag efter en natt hos pappa. De avbröt lanandet igår o tror de ska sitta inatt igen...tyckte han skulle göra nåt annat än bara lan, han blir ju så trött så trött av att sitta enbart vid datorn. Nu har han jobbat lite med sin traktor....inte dåligt!!!

Nu är det vovvarna som gäller sen ska jag bege mig till praktikplatsen. Hoppas jag orkar göra nåt annat sen när jag kommer hem, lite skolarbete om inte annat...

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0