Ledig dag till...

Känns skönt att ha två lediga dar efter varann, men det är å andra sidan inget ledigt i helgen...De gör bara var sjätte helg så det blir inte så ofta...

Har några möten inbokade idag, eller några är väl fel att säga - ett på morronen o ett på eftermiddan. A ska var hemma idag oxå, vi tog det beslutete redan igår så fick han sova isträck nu på morronen istället för att vakna o sen somna om. Trots att han sov lääänge igår så var han helt stendöd vid nio i gårkväll...

R är ledig imorron eftersom han haft jour denna vecka. Det tror jag han längtar till då dagen igår blev väldigt lång, var hemma cirka halv nio på kvällen (å då hade han åkt 6 på morron). En nackdel av jourarbetet....

Nu ska jag sätta lite fart när jag ändå är uppe....
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0