Lång vecka

Känns som helgen gått fort, som vanligt - men vad mycket vi hunnit trots att vi haft våra lata stunder!! Såååå skönt!!! Toan är färdigfogad...bara resten kvar =)

Veckan som kommer känns låååång - måndag till torsdag ska jag praktisera. Tur att det går bra o känns ok, annars skulle det vara motigt. Ska prata handledning imorron, ja värre handledning än förra praktikplatsen kan det inte bli - där hade jag ju ingen!!

Tycker inte jag gjort något särskilt roligt i helgen, men det mesta vi gjort har vi gjort tillsammans. Blev ju en ny kyl igår o några andra saker som jag inte riktigt förstod vad det var...tur att R åtminstone vet vad han håller på med.

A har varit en stund hos sin pappa idag. Skjutsade dit honom på förmiddan o han kom hem här för en liten stund sen. Han lanade fredag till lördag, men inte hördes det att det var tre killar här som höll igång hela natten. Nu håller de sig väl lugna nästa helg (hoppas jag) så kör de säkert på sportlovet som börjar helgen efter det...

Nu ska jag se om det är någe bra på tvn ikväll. Känner mig sliten o trött idag....
Kommer vara fullt upp ända till torsdag kväll klockan 21 då jag slutar praktiken.
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer
Anonym

så snart kan man komma o lägga invignings kabeln då?

2009-02-02 @ 21:56:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0