Lan, lan, lan....

Sonen kom hem under eftermiddan o var snäll o fixade vovvarna (promenad). Men när vi kom hem var han på vift igen med kompisar....kom hem o åt för att sen bege sig iväg på lan. Ja det ändras snabbt - först skulle de vara två här som lanade, sen blev de fyra, för att till sist inte bli nån - många ändringar bara under eftermiddan....

Nu är vi själva jag o maken, men jag försöker plugga - just det FÖRSÖKER!!! Det går mindre bra o jag har INGEN motivation till det, men det måste vara klart på fredag så det är bara att ligga i...så kanske jag kan få fredan ledig??

Trött är jag, som vanligt, så det blir väl en tidig kväll, som vanligt. Att jag ska vara så trött hela tiden, men snart är våren här o kanske kan jag bli lite piggare då, fast jag är ju ingen vårmänniska direkt =)

Lovat maken, igen, att vi ska äta frukost ihop imorron så får se om han får liv i mig...
Nu ska jag ta tag i skolarbetet...
Ha det tills vi hörs igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0