Lagar mat

Ja det är tur att inte mycket som gäller min make förvånar mig. Han ringde mig strax efter halv fem o sa att han var på väg hem så jag behövde inte hämta honom. Strax därefter fick jag oxå åka hem, vilket innebar att vi borde komma hem ungefär samtidigt.... Å det är just det här borde....för han är inte hemma ännu - kallar man det vilsen eller??? Så nu gör jag mat för jag är HUNGRIG!!!!! Trodde vi skulle hjälpas åt, men inte tänker jag vänta på den där långsamma varelsen, vem vet när han kommer?!?!

Annars är livet bra o det är full fart...
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0