Kämpar på

Inte är det som att läsa inte när man praktiserar...Låånga dagar o den enda dan man är ledig, ja den går åt till skolarbete. Veckorna går så snabbt, har ju redan varit på plats i nästan tre veckor. Hade samtal med min handledare idag o jag måste säga att jag är glad att ha henne. Bryr sig, förklarar o försöker hela tiden få med mig....sen ber hon om ursäkt att hon inte har varit handledare förut o inte vet hur man ska vara. Men alla måste vi vara nybörjare nån gång å är man så omtänksam som min handledare är nu så blir man superkanonbra när man är erfaren handledare - om man nu kan vara mer än kanonbra =)

Ska iväg för kvällsarbete imorron, vilket ger mig lite andrum på förmiddan. Men nån sovmorron blir det ju inte när jag går upp med A, annars skulle jag nog inte komma upp förrän sent...

Inte så trött idag o det känns skönt! Men somnar nog tidigt iallafall... Ska vänta in A som först varit hela dan på Gustavsvik o sen tillbringar kvällen på ungdomsgården - hur trött lär inte han vara??

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0