Jaha

Kan inte säga att jag har nåt at skriva. Praktiserade hela dan igår, gör likadant idag o imorron. På torsdag gör jag kväll...Hinner inte så mycket annat då det mest blir matlagning o lite pysslande när vi kommer hem...

Däremot har de börjat en cirkel på praktikplatsen för brukarna, vardagsmakt.... Mycket intressant för det är inte lätt att veta vad det finns för något att ta hjälp av, som tex vad säger Försäkringskassan o olika fonder att söka bidrag från. De har haft denna förut, men jag tycker det var VÄLDIGT intressant o nyttig =)

Ne nu är det frukost som gäller, sen är det bara att sätta fart för att åka om en timme ungefär...
Ha det tills nästa gång vi se!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0