Inget vidare

 Nu är det första dan på den här veckan, som dessutom är sportlovsvecka. Full fart hela veckan då det är flera dar på praktiken samt att det ska skrivas en del till skolan som ska lämnas in på fredag - senast!! Skulle önska att dygnet hade lite fler timmar... Läste dock det sista i boken så det är bara skrivningen kvar, men det ska vara cirka 2 A4 sidor...det blir en del skrivande.

Annars har jag en son på lan som inte kan planera - fast kan nån tonåring det?? Får se vad förmiddagen visar...Känner mig inte så pigg - frös igår när vi la oss så jag tror R blev tokig på mig, för han blev jättevarm av att ha mig så nära =) Lite piggare idag, men visst är det nåt i kroppen, men har för få "sjukdagar" att ta på praktiken så det är bara att bita ihop...

Lär inte göra mycket på förmiddan idag, bättre att spara orken till eftermiddagsjobbet. Har tagit sovmorron då jag var helt död när R gick upp. Tanken var ju att jag skulle ätit frukost med honom o sen fixat här hemma på förmiddan....man ska inte planera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0