Ibland....

...så undrar jag - mycket!! Just nu är det hur sonen tänker...han ringde strax efter halv sex o frågade lite o sa att han snart skulle höra av sig igen, men ännu har jag inget hört. Undrar hur en kille som fyller 14 i sommar tänker???

Jaja kan inte säga att jag sitter o väntar på honom, utan det har varit full fart sen jag kom hem. Har precis slagit mig ner i soffan efter att ätit middag. Gjort det sista på etik-uppgiften så nu är det bara att lämna in den så kan jag släppa det sen...

Annars har jag ledigt imorron, men lär ha fullt upp då oxå, som vanligt. Det är ytterst sällan det är gott om tid...alltså att inget ha att göra nån gång =)

Ne nu ska jag hämta sonen som precis hörde av sig.
Ha det tills vi hörs igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0