I sin ordning?

Dagen har tillbringats på praktikplatsen, som vanligt. Känns som jag är där mer än hemma, men vet att så inte är fallet. Tur att jag har en bra handledare =D. Ordningen var återställd idag efter att haft en handledare som först blev sjuk o sen var ledig...lite tråkigt för det blev inte som "vanligt" då...

Har fixat till maten, men väntar på att det ska kokas färdigt. Lite skrivande o sen MÅSTE jag till tvättstugan. Satte på en maskin i morse, men det är högar överallt, av både ren o smutsig tvätt...slarver!!! Men det är oxå som vanligt - det finns ju faktiskt så mycket mera som är roligare än tvättstugearbete...

Fått en kväll utan barn...A har åkt till pappa igen o sen tror jag det är ungdomsgården som gäller. Ingen aaaaning om det blir lan inatt, men det visar sig väl...hoppas jag! Vore tacksamt att veta om det är fler här, eller att A är borta..

Har en busig Ronja o det förstår jag. Hon har varit själv långa stunder idag o vill ha lite bus o gos nu när vi är hemma. A var hemma en stund på eftermiddan o pysslade om dem som tur är..

Hinner inte så mycket mer än praktik o skrivning just nu - MEN jag åt faktiskt frukost med min make i morse, de´ ni =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0