Hurtig

Nu har vi gått elljusspåret, inte så långt ca 3 ½ km men det var svårt att gå för nysnön. Inte för att det kommit mycket, men alla hala partier täcktes av snön så antingen fick jag gå där det var gammal snö (knöligt o svårgått) eller chansa att det inte var så mycket is på den uppgådda stig som ändå fanns. Ja både jag o vovvarna har halkat oss fram utan att helt slagit omkull =)

Nu ska jag försöka vara lite flitig de 2 timmar som är kvar innan jag måste åka. Morgondagen är ledig, men då ska jag försöka läsa, samt få iväg min studieplanering till praktikhandläggaren. Men jag har ju även helgen ledig så kanske får en hel del uträttat. De sista två helgerna har vi faktiskt varit väldigt flitiga o fått mycket uträttat. Känns skönt att se att det händer något...mellan varven iallafall =)

Ha det tills vi syns igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0