Fredag =)

Känns skönt att veta att veckans arbete är avklarat. Nu är det bara läsande idag som gäller, samt att åka till praktikhandläggaren o lämna papper. Hade handledning igår o det gick bra, känns skönt att det är sån skillnad mot förra stället (utan att säga att det var fel där, bara en bristvara). Måste säga att jag är glad att jag har den handledaren jag har o inte nån av de andra i personalstyrkan... Inte för att det är något "fel" på de andra, men det gäller att det passar ihop med personkemi o sånt oxå =)

Masat mig upp klockan 6 idag, trots min lediga dag, för att äta frukost med A o komma igång med allt som behövs....Bara det att A är sjuk idag. Jaja sånt som blir, inge roligt bara. Förstod det igårkväll när jag fick sms om att han frös.... Fixat sjukanmälan o av den anledningen sitter jag här - sökte telefonnummer vid datorn o sen...ja sen fastnade jag bara här =)

Dagen lär inte bli sååå aktiv som tänkt, beroende på hur A mår. Brukar vara snäll o sitta med o titta på nån film o så... Tycker jag kan göra det då jag ändå är hemma, även om han klarar sig bra utan mig. Men en hel del har jag tänkt att få gjort idag, men mest småsaker....Tur jag gjort en lista för annars hade jag glömt hälften =)

Anmält Ronja till kurs, så vi får se hur det blir. Ville gå i höstas, men ingen hörde av sig när jag anmält så nu vände jag mig till en annan klubb. Vill gå mycket med henne, men har valt att gå en "prova-på-kurs" för att se vad hon tycker om innan jag bestämmer nåt. Pratade med Ronjas uppfödare igår o de väntar nya valpar - spännande!! Ronjas mamma skulle inte paras förrän senare i vår men de hade två andra kullar på G... Har pratat om att para Ronja nästa år, men då (om det blir som tänkt) önskar jag bara två valpar i två olika färger så uppfödaren sa att jag får ta ett riktig snack med Ronja så hon gör så...hahaha! Ne vi får se, det kan bli massor med valpar, men allra först OM vi ska göra nåt så ska hon ögonlysas, röntgas o göra MH-test...å det där testet tror jag inte hon klarar ännu - fegis som hon är!!

Bara jag som är vaken, känns ganska otroligt. Dollar snarkar ihögan sky, A har säkert somnat om där nere (helt död stackarn!) o Ronja sover mellan varven annars är hon helt stilla, hon som brukar vara full i fart på morronen. Ja jag går nog oxå till sängs en stund, men sova är ingen idé så det blir nån film istället.

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

är kim övervägd som möjlig kandidat till spermadonering eller?

2009-02-06 @ 14:27:02
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0