En ledig dag =)

Jaha, måste säga att jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Tror nog dagen tar slut fortare än jag anar ändå...Gått upp nu på morron för att konstatera att Andreas är sjuk, så han har somnat om. Inge kul!!

Däremot har jag en pigg Ronja som vill göra allt nu, full fart. Vad jag önskar att jag hade hennes energi...vad mycket som skulle bli gjort då. Får gå ut med dem en sväng när jag ändå är uppe. Sen tar jag mig en sväng till tvättstugan, där finns det hur mycket som helst att göra....

Jo överlag finns det massor att göra här hemma; två dörrkarmar samt lister ska slipas o målas, Dollar behöver få magen klippt, Ronja sina fötter o ben tvättade (de luktar!!) o hela sig ordentligt borstad, städning här inne, trappen dammsugas o torkas, å så tvättstugan...ska jag fortsätta?? Men det är inga roliga saker, mest en massa måsten - tyvärr!! Men får se vad som blir gjort då jag brukar lägga lite tid på A när han är hemma.

Annars händer det inte så mycket att berätta om. Livet består av full fart o det är knappt man hinner med ibland. Veckorna de bara flyger iväg o nu har jag snart gjort 6 veckor på min praktikplats o då ska jag byta grupp, till den andra kontaktguppen i 5 veckor. Detta gör att när jag kommer tillbaka är över halva praktiken avklarad ...herrejösses!! Å jag som inte har en susning just nu vad jag ska skriva om...

Menmen, ett senare problem - ska ta dagen först!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0