Dykning

Sitter här o känner mig orkeslös... Ne inte riktigt men nästan. Fullt upp hela dan igår ända till efter tio på kvällen....
Skjutsade R på dykningen o sen hade A o jag en shopping på Marieberg. Han fick välja mellan det o bio o själv hade jag valt bion, men det var ju hans val...=) Tror han blev nöjd med det som köptes iallfall. Lite för lång dag blev det då vi inte var hemma förrän tio på kvällen, men han var på gott humör hela tiden...

Ska försöka läsa under dan samt lite målning, R skulle fixa med toan. Han känner sig lagom mörbultad efter gårdagen, men upplever att han är väldigt nöjd. Skönt!! Då blev det en bra present, även om det inte var så påkostat o avancerat....

Annars tror jag helgen blir ganska lugn, förutom lite imoron... Känns skönt att bara umgås då det är så intensivt under veckorna. Nu börjar sportlovet så A försvinner idag på lan hos kompis...tror det skulle vara till måndag - sen får vi se vad de bestämmer.

Nu kommer maken så vi ska sätta lite fart..
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0