Barnfritt!

Nu är det kväll o inte har jag gjort nåt av det jag tänkt, men dagen har varit underbar!! Vi är helt utan barn - när hände det senast??? Runt jul tror jag...underbart är det iallafall att veta att vi är HELT SJÄLVA i hela huset =D

Har hunnit köra i diket idag oxå =) Skjutsade upp ett gäng killar (bland annat ena sonen) till en av hans kompisar o gled så fint i diket...Hahaha vad killarna hade roligt - de undrade vart jag hade fått mitt körkort från o jag svarade att jag hittade det i ett flingpaket =) När pojkens pappa kom o hjälpte mig så sa han att de plogar lite utanför kanten (mot diket) så det var inget konstigt att jag hamnat där när jag skulle hålla åt mig... Inget hände med vare sig mig eller bilen mer än att det blev mycket snö som fastnade i bilen = lite tungt att köra hem... Jaja det är sånt som händer o om jag kört lite fortare så hade jag väl funderat, men om jag höll 10 km/h så har jag tagit i...

Ha en trevlig kväll för det ska jag tillsammans med min käre make - utan barn!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0