Bakdag

Då jag fick tre killar som lanade här hemma inatt så förstod jag att det inte skulle bli nån tidig morron. Gick upp med maken o åt frukost, men gick o la mig en stund - varför gå upp halv sex en helt ledig dag?? Var så skönt att bara ligga, men hade vänner som jag tror visste att jag latade mig för ack vad mobilen plingade o tjöt av sms o mms....skönt att ha vänner, men mindre uppskattat vissa tider =)

Har haft en bakförmiddag..var sååå skönt att baka massor med matbröd å en mjuk kaka unde jästiden. Blir så sällan så det är bäst att passa på medan tid o lust finns. Eller tid vet jag inte om det finns, men det var ju ändå ingen vaken...Kunde ju gjort nåt annat som till exempel duschat Dollar eller tagit reda på tvätt. Känner mig helt klart nöjd med det som gjorts iallafall o jag fick glada killar som åt nybakat bröd till frukost.

Kvällen ska tillbringas hos våra ex (ja det här med knepiga relationer) då maken ska svetsa på A:s traktor. Den står där för tillfället, eller tillfälle vet jag inte då den drogs dit i somras. Det är meningen att han o hans pappa ska greja med något..ja jag o det här med bilar å sånt är ju inte min starka sida. Hur som helst behövs det svetsas oxå o på sikt kommer vi få hem den för att göra resten...så den i slutänden blir körbar. Han har ännu två år på sig, men det går fort..

Ha en pipig Dollar, nån som vill ha?? Vet inte vad han vill, men om han kan uppföra sig så kan han få följa med ikväll. Ska hämta maken sen så han blir glad åt att komma hem tidigt när det är fredag =)

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

fasen jag vill oxå ha hembakt bröd

2009-02-20 @ 15:47:43
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0