Att hinna

Det här med tiden är ju helt klart ett dilemma. Speciellt den här mörka tiden...när det är sommar o ljust så gör man massor när man kommer hem, men den mörka årstiden känns det som det inte är nån idé att göra något då det snart är kväll - varför är det så????

Har haft praktik hela kvällen igår o hela dan idag....så jag har inte hunnit så mycket mera än det - förutom att grattat familjens dotter som fyller 19 år idag; GRATTIS GRATTIS, så vi har ätit tårta...såååå gott!!!! Nu är det lite läsning o lite annat som gäller innan det är dax för sängen - IGEN!!! Längre dagar skulle jag önska måste jag säga.....eller mera ork åtminstone! Önskar mig en hemhjälp mellan varven......

Dagen imorron ska tillbringas på praktikplatsen, som vanligt - tur jag trivs =D. Kunde jag inte tro när jag började... Helgen vet jag inte riktigt vad som händer, mer än att det kanske blir en öl...eller två...på lördan =)

Nu måste jag sätta fart...
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0