Blå fiskelina

Är hemma efter ännu en dag på praktiken. Arbetsledaren frågade hur jag tyckte det var o det kändes mest som det blev svammel, för att sen bli avbrutna av telefonen. Jaja får fortsätta förklara en annan dag vad jag menade...

Har varit iväg o tagit bort stygnen. Usch!!! Tycker inte om sånt där o sköterskan fick lägga mig ner o påminna om andningen =) Sänka axlarna o försöka slappna av var andra saker hon gärna påminde om....Men nu är de borta iallafall =) Det såg fint ut o jag fick omlagt igen o instruktioner på hur jag skulle göra fortsättningsvis. Ville inte kolla på hur det såg ut, emn fick se det hon tagit bort o det såg ut som blå fikelina. Fick lite förklarat varför jag känt som jag gjort då hon inte tidigare sett den "omplåstringen" jag hade, det har stretat o dragit men hon trodde att det var läkarens sätt att försöka få ett fint ärr - för det förra var inte särskilt fint..

Nu håller vi på o försöker paketera ett par crossbyxor som nån sagt att de vil ha. Jag trodde stövlarna skulle vara förhållandevis lättsålda (om man kollar på tidigare år) menmen det måste ju märkas på alla sätt att det är kris i Sverige...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0