Vart tog dagen vägen?

Lat, lat, lat - ja så känner jag att jag varit idag!!!! Känns inte som nåt blivit uträttat, men det har det - jag vet det! Har läst en av artiklarna, veckohandlat, pratat praktikplats bland annat....Inte varit på hugget idag, men har försökt göra vettiga saker. Inget roligt har hänt under dagen, å inget spännande lär hända under kvällen. Roger jobbar kvar så han ser jag väl inte förrän om några timmar.

Ska vara hundvakt i helgen till Jennys hund...Spännande!! Eller vad man nu ska säga...tre hundar här hemma blir full fart o Roger ska inte vara hemma. Jaja det löser sig det med. Jag slår väl ihjäl nån av dem om de bråkar..hahaha! Fast jag hoppas min syster inte gett sin hund...ja vad han nu äter o skiter av. Jag vill inte ha massa hundskit överallt - det kan de hållas med hemma hos dem =)

Ne lite vettigt att göra, har ju jagat Andreas med att göra nåt vettigt - ska väl föregå med gott exempel =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0