Väldigt, väldigt besviken!!

Ja nu har budgivningen nått sitt sitt slut .... å som rubriken avslöjar så la inte vi det sista... Det blev för dyrt, även om det absolut är värt det på sikt - men man måste ha pengar att leva av, det går inte att ha hur höga lån som helst.

Jaja, nån gång hittar vi säkert ett hus som är ämnat för oss....för rätt pengar. Just nu hoppas jag mest att de andra inte fått lån för summan, eller att nåt annat krånglar till det sig för dem - fy för skadeglädje, men känner så just nu iallafall. Bara besviken, besviken, BESVIKEN!!!!!

Var en underbar morgon att vakna upp en fredag o känna att vi var lediga. Sovmorgon blev det inte iallafall. Vaknade när Andreas klocka ringde halv sex i morse, så vi har redan hunnit ta en mysmorgon, gått en längre promenad, bakat sockerkaka o hälsat på svärmor.

Kvällen ska tillbringas på bio - Rallybrudar ska vi se. Jag gillar gärna komedi o sånt å Roger ska ha action, så vi brukar ha svårt att enas...hoppas bara filmen är bra nu när jag "lurat" med honom på denna!

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0