Trött, trött

Åkte tidigt i morse å kom hem när det blivit mörkt. Vad tråkig denna årstid är... Å framför allt blir jag så trött av att det är mörkt o grått hela tiden.... Lite sol skulle inte skada.

Har tillbringat hela dan med skolarbete, förmiddagen var det grupparbete o eftermiddagen var det datasalen med workshop. Ja inte är det lätt, men det klarnar lite om denna statistik. Å lagom när det känns greppbart, så är det dax at ta tag i nästa så det blir rörigt igen! Känns inte riktigt som att jag kan så mycket så det är tentadax - men det är det iallafall (den 2 december).

Nu har vi ätit o jag kan slappna av. Andreas är hos sin pappa - kan vara skönt att få lite miljöombyte när han varit sjuk i några dar - o jag å Roger sitter framför tv:n o slappar. Orkar inte göra nåt alls just nu....dagen är ändå snart slut så det känns inte som nån idé att påbörja nåt nu.

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

men det roliga är ju att han inte ätit ett smack på hela dan. idag hade han knyckt kladdkaka så då får han skylla sig själv om han mår dåligt den grisen

2008-11-12 @ 20:56:36
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0