Trött familj

Ja inte för att jag är så pigg själv, men både maken o sonen var nog bland de tröttaste jag varit med om på länge... Fick mota upp sonen o maken - ja han fick gå upp av sig själv. Tycker han är så gammal så han ska klara det själv....=P

Jag hoppas på mer fart än igår, men fick undan en hel del som inte syns - tyvärr!! Men det är skönt att få sånt avklarat oxå, blir så lätt att sånt bara blir liggandes. Har en del ärenden att uträtta idag... Hoppas inte det drar ut på tiden - ska försöka mig på sånt som syns idag, annars säger Roger att jag inget gjort. Han sa faktiskt inget igår, men två dar irad då inget syns - ja då tror jag kommentaren kommer "Vad har du gjort heela dagen??"

Vovvarna är de som står på tur för att få gå en kissesväng. Ronja är full i spring, men den gamle vill bara sova o var lat på morgonen.
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0