Torsdag

Jaha - här sitter jag ingen!! Ska ta tag i att ringa lite om praktikplats...önskar få lite napp. Vill ha det avklarat =)

Andreas ligger i sängen o tittar på tv. Gränsfall att vara hemma idag, men å andra sidan har han varir hängig nu i två veckor så det kanske är skönt att ta det lite lugnt en dag extra. Han fick ju inte gå på ungdomsgården igår, men fick vara hos sin pappa som vanligt. Blir inte så mycket mer aktivitet där än här...

Bilen startar fortfarande inte, å nu börjar batteriet protestera. Fast maken har bokat tid o koppla in bilen på datorn i morgon så vi ser vad det är för fel. Hoppas bara det är nåt enkelt...å billigt framför allt!!! Ångrar att vi inte köpte den andre V70:n....

Får se om jag kommer iväg till skolan, beror på min samåkningspartner (vilken tid hon börjar o om jag får åka med i så fall). Bilen lär jag ju inte tro på... Maken ville att jag skulle köpa rotor, fördelarlock, tändstift o tändkablar (tror jag allt heter) men det är svårt när vi bara har en bil o den inte startar!!! Det är ju alltid nåt som ska krångla....

Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0