Tomt...

Nu har Andreas precis åkt till sin pappa o Roger har inte kommit hem ännu. Jag är alltså helt själv.... Fast Andreas pappa o hans fru fikade med oss när de kom o hämtade Andreas. Sen kom min svåger med datorn, å fick en kopp kaffe han oxå....så jag har haft lite besök till o med.

Inte för att jag testat hur det är med datorn, men hoopas att det är bra. Så tack så mycket för hjälpen!! =) Får väl fjäska lite så kanske den andre datorn oxå får sig en servicevända....

Kvällen ska tillbringas med att köpa bildelar, samt veckohandla. Lovade ju att köpa servicedelar till bilen - men den har ju varit sönder så jag sa att det kunde vi lika gärna göra idag... Notan känns så lååång nu så jag vill inte vänta tills nästa vecka med att handla...

Solen kom, visade sig o försvann... Så tråkigt, men den kom iallafall=). Även om det bara var för att visa att den finns där...nånstans!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0