Tittat på huset

Hela dan har gått o jag har inte gjort något vettigt tycker jag. Vi har städat i sovrummmet o vardagsrummet, inte riktigt det man gör en söndag men det kändes skönt att få lite ordning. Har en hel del kvar - men nu ser det ut som rum iallafall o inte bara som förvaringsplats.

Vi var även iväg o tittade på huset, visade det för barnen - de flesta av dem iallafall (tre av fyra), så de vet vad vi pratar om. Fast det kom dit fler intressenter medan vi var där, tyvärr!! Vi lämnar bud till mäklaren imorgon så får vi se vad som blir sagt efter det. Vi får hålla tummarna för vår tur!!

Maken bättre i ryggen - vilket är skönt för alla parter. Sen hoppade bilen igång, mer eller mindre bara sådär!! Den har inte fungerat på hela helgen, men helt plötsligt så startade den. Maken skulle få lite hjälp o när de skulle ut o kolla så behövdes det inte längre...mycket märkligt! Vi har använt bilen en liten sväng precis o den startar som om den inte gjort annat.

Hade tänkt flytta ner grejer i sonens rum, men han har inte haft så stort intresse av det så jag struntade i det. Nu är det mesta målat så det är bara lite smågrejer kvar, å elementet förstås. Jaja, det blir väl i veckan istället!!

Ja nu när jag har bil ska jag uträtta en del ärenden imorgon. Vi har ju inte kunnat göra nåt de senaste dagarna.
En lugn kväll med familjen blir det....sen är det nya tag på ny kurs imorgon. Har faktiskt börjat läsa kurslitteraturen, men det är inte ett ämne som intresserar mig - kunskapsproduktion!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0