Tentan klarad =)

Är så glad, så glad!!!!! Denna helvetestenta har hängt över mig sen innan den gjordes ända tills nu....Fick ett G o är helt klart jättenöjd med det. Var helt säker på att denna tenta skulle bli underkänd.... Inte för att jag känt mig säker på nån tenta men vad det gällde denna så var det 5 frågor, varav 2 absolut skulle svaras utifrån en engelskabok o en fråga kunde väljas svensk eller engelsk bok. Denna engelskabok kan ge vem som helst mardrömmar - jag förstod den inte riktigt. Men tydligen tillräckligt för att bli GODKÄND!!!!!

Förövrigt så vräker snön ner...hoppas inte på för mycket snökaos. Maken ska stå här ute på gården o meka bil senare i kväll....Behöver nog ge mig ut o leta redan på en snöskyffel - ser ut att behövas innan kvällen!!! Att det kan komma så mycket snö på en gång - å så länge!!!

En sväng med vovvar som blir blöta o luktar illa står på tur... Sen lite fortsatt röjning o städning av sovrummet!!! Att man kan kasta så mycket, å rensa så mycket - känns såååå skönt!!!! Brukar få lite dåligt samvete över alla bra-ha-saker men nu...ne bort med det. Har det inte blivit använt på länge så kommer jag ändå köpa nytt om jag vill ha nåt liknande.. =)

Nu kommer snöplogen...så ut o skotta - med vovvarna?! Kanske kan var kul...den gamle tycker om att skotta snö - han ska äta allt som kastas iväg... Den lilla vet jag inte så i inte haft henne mer än sen i våras (februari).

Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer
lillasyster

jag är väl inte så dum så jag går upp då

2008-11-24 @ 15:57:32
URL: http://rebblan.blogg.se/
poopie

grattis! :)

2008-11-24 @ 19:37:29
URL: http://poopie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0