Städning

Nu är dagen slut..å jag likaså - absolut!!! Fast får vänta in Andreas sen ska jag gå o lägga mig. Har inte hjälpt med alvedon o nässpray idag. Sen har jag suttit vid böcker o datorn hela dan, förutom vändan till tandläkaren. Men fick iväg lite skrivet iallafall. Inte riktigt nöjd, men bara att se vad handledaren säger...

Vi har städdag...eller jag dammsuger o torkar golven o Roger diskar. Inget av det är roligt - men bägge är nödvändiga. Skulle kunna städa mer o värre...håller ju på o röjer riktigt i sovrummet - men sånt är lite utöver den vanliga städningen.

Jo å sen har vi varit o kollat på en båt...fast den var för dyr tyckte maken. Jaja - han får hållas, det är säkert roligt med en båt när väl sommaren kommer OM DET BLIR VARMT O SOL!!!

Nu längtar jag efter sängen o sova....morgondagen blir låååång då föreläsningen börjar kl 8!!!
Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0