Spännande....

Eller ja, jag vet inte vad jag ska kalla det! Ska ut o provstarta bilen nu när jag går med vovvarna, så jag ser att den hoppar igång. Kan inte säga att jag litar på den då den "bara startade", utan att de gjorde nåt med den.....

Är inte lika kallt idag, men ännu ser det ut att bli lika gråkulet som förra veckan. Det var skönt att se solen under helgen iallafall, även om det blir kallt när det är vinterväder....=)

Veckan bjuder inte till några roliga händelser, förutom att vi ska ge oss in i budgivning på huset. Det blir intressant att se hur det går. Maken säger att det är för bra för att gå vår väg....å så kanske det är - den som väntar får se!!

Nu är det vovvepromenad o provstartning som gäller - håll tummarna!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0