Söndag igen!!

Nu är veckan slut - igen!! Var inte i form igår...magen krånglade nästan hela dan. Har inte känt nåt på hela natten o inget nu till frukost...känns skönt för jag tycker inte om när det är magkrångel.

Av den orsaken har det inte blivit så mycket gjort. Satt igårkväll (ja en lördag!) med skolarbete. Vi vill ju ha jullov så det är bara att ligga i. Förövrigt gjorde jag inte så mycket igår. Vi städade färdigt Andreas rum, jag putsade fönstren... Sen tillbringade han hela dan o kvällen med att flytta grejer o få ordning. Han önskar sig lite nya möbler o det kan jag förstå. Bokhyllan som han har, har han haft sen han var 2 år - fast det är en vanlig, tror den heter Ivar eller nåt likanande (finns ff på IKEA).

Kändes lite konstigt att sova när han var där nere, men han är ju faktiskt ingen bebis längre...har ju fyllt 13 o blir ju 14 nästa sommar. Så det är bara att hänga med att han blir stor!! Mycket dunkande har vi nu iallafall..Andreas har fått låna några stora högtalare av Roger som han kopplat in. Andreas älskar allt med ljud - stereo o framför allt högtalare av de olika slag som finns. Så nu hör vi basen i botten från nedervåningen...

Roger o jag ska städa där nere, tillsammans med Andreas. Det har varit lite av en snickarverkstad utanför Andreas rum, å det fungerar ju inte nu när det kommer bli mera spring där... Andreas o jag har städat ett av rummen så det är målarrum numera.

I fredags skrev jag "tentadax snart" på min MSN, varav en klasskamrat sa att det var helg o skulle njuta av den (skulle ändra meddelande var väl tanken). Vilket gjorde att jag skrev "jag ska njuta av helgen o inte tänka på tentan". Skrev det i ren jävulskap Tror det uppskattades bättre =)
Tror det är allt från mig.

Ha det tills nästa gång vi ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0