Solsken =)

Åhh är så glad idag!!! Solen skiner från en klarblå himmel - vad jag har längtat =). Det tråkiga när det är vintertid är att det blir så fruktansvärt kallt ute när det är fint väder. Höll på att frysa öronen av mig, så nu är det mössan fram!

Bilen, ja...Det är till verkstan nu. MEN lite rolig är den, för maken försökte få igång den i morse utan att lyckas - trots att han använde batteriladdare, motorvärmare o kupéfläkt. Det resulterade i att han fick skynda sig hem på sin frukost för att bogsera den å vad händer inte - jo bilen startar!! Bara så där!! Men till verksatn fick den gå, kan ju inte ha en bil som startar när den känner för det...

Sitter nu vi den STORA, jobbiga datorn..... Har nog aldrig riktigt trivts med den, men vi kanske kan få ordning på den här med nån gång...har inte prioriterat den. Min bärbara fick åka på semester från mig =)... Ne skulle få den fixad så jag kan jobba med den efter ordning sen...så bra =)

Annars har jag en son som är hemma idag med...sjuk? Ja jag vet inte men sa att det var ok att vara hemma.... Han är trött o ur form så jag sa att han får ta det lugnt i helgen o se till att gå till skolan på måndag.
Själv har jag städat i tvättstugan, planterat om blommor (ja jag vet att det är fel årstid!) o allmänt bara full i energi- kan bero på SOLEN!!!
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0